Anzahl der Beiträge : 435 Anmeldedatum : 13.04.10 Alter : 29 Ort : Raeren,Belgien (ja ich weis kennt keiner -.-)
Thema: RISE AGAINST!!! Mo Aug 09, 2010 2:33 pm
wer das net mag is auch ein baka!!!!!!!
LYRICS!!! It kills me not to know this But I've all but just forgotten What the color of her eyes were And her scars or how she got them As the telling signs of age rain down A single tear is dropping Through the valleys of an aging face That this world has forgotten
There is no reconciliation That will put me in my place And there is no time like the present To drink these draining seconds But seldom do these words ring true When I'm constantly failing you Like walls that we just can't break through Until we disappear
So tell me now If this ain't love then how do we get out? 'cause I don't know, That's when she said I don't hate you boy I just wanna save you While there's still something left to save That's when I told her I love you girl But I'm not the answer For the questions that you still have
But the day pressed on like crushing weights For no man does it ever wait Like memories of dying days That deafen us like hurricanes Bathed in flames we held the brand Uncurled the fingers in your hand Pressed into the flesh like sand Now do you understand?
So tell me now, If this ain't love then how do we get out? 'cause I don't know That's when she said I don't hate you boy I just wanna save you While there's still something left to save That's when I told her I love you girl But I'm not the answer For the questions that you still have
1000 miles away There's nothing left to say But so much left that I don't know We never had a choice This world is too much noise It takes me under It takes me under once again
I don't hate you I don't hate you, no
So tell me now, If this ain't love then how do we get out? 'cause I don't know That's when she said I don't hate you boy I just wanna save you While there's still something left to save That's when I told her I love you girl But I'm not the answer For the questions that you still have
I don't hate you I don't hate you I don't hate you I don't hate you, no
TEXT!!
Dass ich es nicht weiß, bringt mich um, aber ich habe schon ganz vergessen Welche Farbe ihre Augen hatten und ihre Narben oder woher diese stammen Als es verräterische Zeichen des Alters regnet, fließt eine einzige Träne Durch die Täler eines alternden Gesichts, das von dieser Welt vergessen wurde
Es gibt keine Versöhnung, die mir meinen Platz weist Und es gibt keine mit der Gegenwart vergleichbare Zeit, um diese rinnenden Sekunden zu trinken Doch diese Worte klingen selten glaubhaft, wenn ich dich ständig enttäusche So wie Wände, die wir einfach nicht durchbrechen können, bis wir verschwinden
Darum sagt mir jetzt Wenn es sich hier nicht um Liebe handelt, wie werden wir es los? Denn ich weiß es nicht Da sagte sie: “Ich hasse dich nicht, Junge Ich will dich nur retten, solange es noch etwas zu retten gibt“ Da erzählte ich ihr: „Ich liebe dich, Mädchen Doch ich bin nicht die Antwort auf die Fragen, die dich noch immer plagen“
Doch der Tag schritt voran wie drückende Gewichte Es wartet niemals und auf niemanden Wie die Erinnerungen an sterbende Tage Die uns wie Hurrikans taub machen Gebadet in Flammen hielten wir den Brand Macht die Finger deiner Hand wieder gerade Drückt sich in das Fleisch wie Sand Verstehst du jetzt?
Darum sagt mir jetzt Wenn es sich hier nicht um Liebe handelt, wie werden wir es los? Denn ich weiß es nicht Da sagte sie: “Ich hasse dich nicht, Junge Ich will dich nur retten, solange es noch etwas zu retten gibt“ Da erzählte ich ihr: „Ich liebe dich, Mädchen Doch ich bin nicht die Antwort auf die Fragen, die dich noch immer plagen“
1000 Meilen entfernt Gibt es nichts mehr zu sagen Doch noch so viel, dass ich nicht weiß Wir hatten niemals eine Wahl Diese Welt macht zu viel Lärm Es zieht mich nach unten Es zieht mich einmal mehr nach unten Ich hasse dich nicht Ich hasse dich nicht, nein
Ich hasse dich nicht Ich hasse dich nicht Ich hasse dich nicht Ich hasse dich nicht, nein
Tekara Admin
Anzahl der Beiträge : 175 Anmeldedatum : 08.04.10
Thema: Re: RISE AGAINST!!! Mo Aug 09, 2010 2:35 pm
sry aber musst ein andere video holen <.< da youtube deutschland diskreminiert da steht dieses video ist in deinem land nicht verfügbar
Yuna Newbie *_*
Anzahl der Beiträge : 435 Anmeldedatum : 13.04.10 Alter : 29 Ort : Raeren,Belgien (ja ich weis kennt keiner -.-)
Thema: Re: RISE AGAINST!!! Mo Aug 09, 2010 2:36 pm
dann such einfach in youtube nach rise against savior :O
Gekimayu-Sensei Newbie *_*
Anzahl der Beiträge : 334 Anmeldedatum : 09.04.10 Alter : 30 Ort : Fellbach,Baden-Württemberg,Deutschland
Thema: Re: RISE AGAINST!!! Mo Aug 09, 2010 2:37 pm
WOOOAH RISE AGAINST WOAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SAVIOR WOAAAAAAAAAAAAH AUDIENCE OF ONE WOOOOAH THE STRENGT TO GO ON WOOOOOOAH HERO OF WAR WOOOOOOOOOOAH
Yuna Newbie *_*
Thema: Re: RISE AGAINST!!! Mo Aug 09, 2010 2:38 pm
ELECTIVE AMNESIA!!!!!! INJECTION!!!!!!!! LIKE THE DEVIL ANGELS !!!!!!!!!!!!!!! AMBER CHANGING!!!!!!!!!!!!!!!!PAPER WINGS!!!!!!!!!!BOY'`S NO GOOD!!!!!!!!!!!SWING LIFE AWAY!!!!!!!!!!!!
Tekara Admin
Thema: Re: RISE AGAINST!!! Mo Aug 09, 2010 2:41 pm
wuhu hab was geschrieben uund kein ärger bekommen xDD
Yuna Newbie *_*
Thema: Re: RISE AGAINST!!! Mo Aug 09, 2010 2:42 pm
dann übernehm ich das! TEKA MAN !!!!!!!!! du bist auch ne sonderregel!!!! du bist immer bakas , un bist vor nix geschüztz :O
Anzahl der Beiträge : 334 Anmeldedatum : 09.04.10 Alter : 30 Ort : Fellbach,Baden-Württemberg,Deutschland
Thema: Re: RISE AGAINST!!! Mo Aug 09, 2010 2:44 pm
B.A.K.A. ...... COLLAPSES!!!! RUMORD OF DEMISE!!!!!!!!!!!!!BLOOD TO BLEEED!!!!!!!!!!!!PRAYER OF REFUGEE!!!!!!!!!
Tekara Admin
Thema: Re: RISE AGAINST!!! Mo Aug 09, 2010 2:45 pm
xD
Yuna Newbie *_*
Thema: Re: RISE AGAINST!!! Mo Aug 09, 2010 2:47 pm
NO DEVIL!!!! HIER SO IS DER SCHONG RSCHTIG!!!!!!!!! RUMORS OF MY DEMISE HAVE BEEN GREATLY EXAGGERATED!!!!!!!!!!!!!!READY TO FALLLL!!!!!!!!!!!!!!!!GIVE IT ALLLLLL!!!!!!!!!!
Thema: Re: RISE AGAINST!!! Mo Aug 09, 2010 2:57 pm